TBCW ve Adversion'dan Güç birliği

TBCW ve Adversion'dan Güç birliği

TBCW ile Felis ve Youtube ödüllü işlerin reklam ajansı Adversion, stratejik iş birliği anlaşması ile global pazarda daha hızlı büyüyecek.

TBCW ve Adversion arasında yapılan anlaşma neticesinde, reklamcı ve akademisyen Ufuk Turhan liderliğinde 2015 yılında kurulan Adversion, bundan sonra çalışmalarını TBCW çatısı altında sürdürecek. Yapılan iş birliği çerçevesinde, önümüzdeki dönemde Adversion, TBCW ile etki alanını genişletirken, özerkliğini koruyarak müşterilerine aynı şekilde hizmet vermeye devam edecek.

TBCW ve Adversion’ın çok dilli, uluslararası hizmet veren yapılarının kreatif politikalarındaki yansımaları, LCCV (Lead, Create, Combine, Versionize) modelini ortaya çıkardı. Bu yeni modelde yaratıcı düşünme baz alındı. Yaratıcı düşüncenin en verimli şekilde yönlendirilmesi ve müşteri ihtiyaçlarına en doğru çözümlerin sunulması amaçlanan modelde öncü olmak, yaratıcılık ve versiyon kavramları ön plana çıkıyor.

Birçok dilde ve dünyanın pek çok noktasına hizmet veren iki ajans, önümüzdeki dönemde Avrupa’daki ofis sayısını artırmayı ve farklı kültürlerden oluşan müşteri ihtiyaçlarına özgünlük çerçevesinde hizmet vermeyi amaçlamaktadır.

Anlaşma sonucunda, uluslararası müşterilerine hizmet veren iki ajans, güçlerini birleştirerek, hedeflerine daha iddialı bir şekilde geniş bir alanda hizmet vererek global reklam sektöründe daha rekabetçi olacak.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.