1. HABERLER

  2. TEKNOLOJİ

  3. Uber, uygulamasını yeniden tasarladı
Uber, uygulamasını yeniden tasarladı

Uber, uygulamasını yeniden tasarladı

Uber, logosunu yeniledi. Uber aynı zamanda sloganı olan "Taşımacılığı akmakta olan bir su kadar güvenilir ve hızlı yapıyoruz, herkese ve her yere" adlı cümleyi "Dünyayı harekete geçirerek fırsatı ateşliyoruz" olarak değiştirdi.

A+A-

Uber, iki yıldır kullandığı logosunu ve şirket sloganını yenileme kararı aldı.  Uber, "Taşımacılığı akmakta olan bir su kadar güvenilir ve hızlı yapıyoruz, herkese ve her yere" şeklindeki misyonunu "Dünyayı harekete geçirerek fırsatı ateşliyoruz" olarak değiştirdi.

Yeni logo şirket ismi ve siyah bir arka plandan oluşuyor. Şirket yeni logosunda "Uber Move" yazı tipini kullanıyor.

Uber, yeni logoyla ilgili Adweek'e, eski logo yüzünden tüketicilerin Uber ile bağlantı kuramadığını söyledi. Hatta bazı sürücülerin logoyu ters kullandığı belirtildi.

Uber sözcüsü "Uber uygulaması için kolayca tanınabilecek ve hizmet verdiğimiz 660'tan fazla şehirde ölçeklendirilebilen bir Uber uygulaması için, yeni ve basitleştirilmiş bir logoyu duyurmaktan heyecan duyuyoruz" dedi.