Dijital Tanıtımda Doğru Partner Seçin! 

Dijital Tanıtımda Doğru Partner Seçin! 

Brainworks Global İzmir Şubesi Başkanı Umut Saçan, firmaların tanıtım faaliyetlerini yaparken doğru stratejiye sahip partner firmaları tercih etmesi gerektiğini belirtti.

Umut Saçan, 2010 yılından beri İzmir’den ulusal ve uluslararası firmalara çözümler sunan Brainworks Global ile strateji odaklı iletişim ve tasarımı, dijital medya ve mecra planlama, dijital dönüşüm süreçleri, sosyal medya değer mühendisliği, pazarlama stratejileri ve teknolojileri konusunda uzmanlaştıklarını belirtti.

Türkiye’den yurt dışına hizmet ihracatı gerçekleştirme amacı ile yola çıktıklarını ve Dünyanın farklı şehirlerine tanıtım ve pazarlama konularında önemli iş bağlantıları kurduklarını söyleyen Saçan, “Yurt dışında ikamet eden ve bu meslekle bağlantılı yapılarla görüşmelerimiz sonucunda isim hakkı vererek sistem alt yapımızı kurduk. Dört ülke beş şehirde yapılanmış bir network sisteminin parçasıyız. Açıkçası şube sayımızda ve uluslararası ilişkilerde pandemi sebebi ile biraz ağır ileredik ancak iş hacmimiz önceki yıllara oranla ciddi boyutta arttı” diye konuştu.

DOĞRU BİR STRATEJİ KURGULANMALI

Dijital mecranın önemli bir araç olduğunu fakat doğru bir pazarlama stratejisinin de kurgulanması gerektiğini kaydeden Umut Saçan, “Dijital, pazarlamanın bir aracıdır, yani mecradır. Bizim en büyük farkımız dijital strateji oluşturup bunu en etkili mühendislik ile birleştirmek. İşin teknik boyutuna gelecek olursak en büyük yardımcımız programatik, machine learning yani makine öğrenmesi ile yapay zekayı da kullanabildiğimiz bir algortima geliştirmemiz oldu. Bir şirketle el sıkıştığımız zaman şirketin hedeflediği marka değerine bütünsel, tutarlı, rakiplerinden ayırıcı etkiyi katarak uzun vadeli bir yol haritası çiziyoruz. Markayı rakiplerinden kesin ve net olarak ayırırız. Sürdürülebilir kalite politikamız ve sistem odaklı çalışmamız ile sürekliliği sağlarız. Satış için vaad ettiklerimizi neticeye vardırırız” dedi.

ETKİLİ DUYGULAR YARATABİLMEK ÖNEMLİ

Teknoloj ne kadar gelişirse gelişsin bu işin sırrının yaratıcılıktan geçtiğini de vurgulayan Umut Saçan şöyle devam etti: “ Ünlü reklamcı George Louis'in de dediği gibi bu oyunun adı teknoloji değil yaratıcılık. Teknoloji isterse şu an insan ışınlamayı başarmış olsun, siz etkili duygular yaratamazsanız trend olur sonra da kaybolursunuz. Hala Beatles dinliyoruz, hala 90'ların müziklerini duyduğumuzda mutlu oluyoruz. İçinde ruh olmayan her şey insan doğasına aykırıdır, kullanırlar sıkılırlar ve bırakırlar. Biz etki sözcüğünü baş tacı ettik, etkili metaforlar üretmek için teknolojiden tutun da nostaljiye kadar tüm enstrümanları titizlikle kullanıyoruz. Şirketimiz pazarlama danışmanlığı ve uygulamayı bir arada sunan bir yapıya sahiptir. Strateji odaklı hareket eder. Cesurdur, stratejik düşünürken stratejinin cesaretinin önüne geçmesine izin vermez. Etki ve sonuç, tüm kavramların üzerinde ve üstündedir bizim için. Biz bir işte önce etkiye sonra neticeye bakarız. Yaptığımız işin; tasarım uygulama, detay kalitesi, merak uyandırması, başardığı etki ve kısa sürede konuşulması bizi ayırıcı kılıyor. Bu iş nereden çıktı, bunu kim yaptı dedirten sıradışı işlerin peşindeyiz. Kendi kurum içi mottomuz da “Bu işin arkasında kim var?” dedirtmek.
 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
1 Yorum