Gülçin Okay'dan emlak sektörü açıklaması!

Gülçin Okay'dan emlak sektörü açıklaması!

Bu durağanlığı her sektörün kendini geliştirmesi için bir fırsat olarak değerlendirdiklerini belirten FCTU Yönetim Kurulu Başkanı Gülçin Okay, bu süreçte teknolojinin olanaklarının daha etkin bir şekilde kullanarak çalışmalarını sürdürdüklerini belirtti.

FCTU Yönetim Kurulu Başkanı Gülçin Okay, “Tüm dünya hiç beklemediği bir anda bir kendisini pandeminin içinde buldu. Kimse hazırlıklı değildi. Ama süreci devam eden ticari çalışmalarımız vardı. Daha önce hiç ihtiyaç hissetmediğimiz programlarla görüntülü toplantılar yapmaya, Instagramdan kalabalık grupların katıldığı eğitimler ve söyleşiler gerçekleştirmeye başladık. Çok daha kalabalık kitlelere aslında ne kadar kolay ulaşabileceğimizin farkına vardık. Eskiden aynı toplantı için günler öncesinden duyurular yapıp yüksek bedellerle salonlar kiralıyorduk ve insanlar da işlerini bırakıp mesafeler katedip toplantıya geliyordu . Aslında bu pandemi zorunluluk gereği de olsa hayatımızı kolaylaştıracak birçok dijital ürünle tanışmamızı sağladı ve pandemi sonrası bu ürünlerden vazgeçeceğimizi hiç zannetmiyorum” diye konuştu.

KESİNTİSİZ HİZMETE DEVAM EDİYORUZ

FCTU olarak toplantıları aynı anda tüm danışmanlarla online yaptıklarını, hatta tüm eğitimleri de aynı şekilde online vermeye devam ettiklerini vurgulayan Gülçin Okay, şunları söyledi: “Elimizdeki portföyü görmek isteyen müşterilerimiz evinden çıkmadan gayrimenkulü dijital ortamda gezebiliyor ve sonrasında satış sözleşmesi, kapora ve nihayetinde tapu web tapu ile satış süreci kolaylıkla halledilebiliyor. Tüm bu kolaylıklar yeni değil aslında, sadece pandemi ile bu araçları mecburiyetten kullanmaya başladık. Ama pandemi sonrası gayrimenkul sektörüne dair daha birçok dijital çözümlerin geliştirileceğini düşünüyorum. Çünkü bizler kullanıp dijitalleşmeye alıştıkça ürün geliştiriciler de yeni ürünler geliştirecektir. Bu dönemde veri en önemli değerlerden biri haline gelecek. FCTU olarak biz CRM ile müşteri veri tabanımızı ve çalışmalarımızı kayıt altına alıyorduk ve yeni müşteri talepleri ile var olan portföyleri buradan eşleştirerek çok daha hızlı işlemleri sonuçlandırıyorduk. Şimdi CRM kullanımının da aynı şekilde artacağını düşünüyorum, müşterilerimizi mail ve SMS ile bilgilendirme ve çok daha geniş kitlelere bilgi verebilmek için CRM kullanım alışkanlığını artıracağız”

FCTU Yönetim Kurulu Başkanı Gülçin Okay corona krizini ancak birlik, beraberlik ve dayanışmayla atlatabileceğimizi de sözlerine ekledi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.