İZSU’DA NELER OLUYOR?

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer’in acil olarak, İZSU Genel Müdürü ve İZSU’da bürokratlarıyla bir toplantı yapması gerekiyor.

Çünkü İzmirlinin Su İsyanı iyice yükselmeye başladı.

Korona virüsü salgını döneminde, iki ay su sayaçlarını okumayanlar, vatandaşlara ama kafalarına göre, ama tahminlerine göre, ama eski tüketimlere göre yükse su faturaları gönderilmeye başlandı.

Su isyanı sosyal medya üzerinden paylaşılan fatura fotoğraflarıyla çoğalarak artmaya başladı.

Faturasında yazan rakamların yüksekliğinden şikâyet edenler kadar,  faturasında anlamadığı bir takım ödemelerin varlığından şikâyetçi olanlar da var.

İZSU’nun iki aydır fatura okumaması,  vatandaşın canını okumaya dönüştü.

Vatandaş itiraz ediyor, ne bu diyor ama önce faturayı öde, sonra itiraz et, sonra git davanı aç,  sonrasında ne çıkarsa kabul ederiz mesajı veriliyor.

Sorun İZSU’nun su sorunu, sorun İZSU’nun vatandaşa yüklediği sorun.

Vatandaş, belediye ile arasındaki sorunu niye tüketici heyetlerinde veya mahkemelerde çözmek zorunda bırakılıyor?

Belediye sorun yaratan değil, sorun çözen ve hatta yarattığı sorun varsa öncelikle onu çözmeye çalışan bir yönetim yeridir.

Tamam, İzmirli seçimlerde İZSU’nun Genel Müdürü kim olur diye oy kullanmıyor, İZSU’da kim çalışmalı diye oy kullanmıyor ama İZSU’nun idaresini üzerinde taşıyan İzmir Büyükşehir Belediye Başkanını seçiyor.

Başkan Soyer’de, İzmirlinin oylarına duyduğu saygıyla eminim,  İzmirlinin kendisine bağlı kurumla ilgili bu sorunun kaynağını inecek, ne olduğunu bulacak ve çözüm üretecektir.

Biz gördüğümüz, bildiğimizi yazdık.

Gördüğümüzü görmemezlikten gelen, bildiğimizi bilmezlikten gelen İzmirlinin Su İsyanını büyütür!

‘Su gelir güldür güldür, yar gel beni güldür’ şarkısını söylettir!

Önceki ve Sonraki Yazılar
YAZIYA YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.