Knauf Türkiye’nin 2020 bölgesel hedef ve stratejileri belirlendi!

Knauf Türkiye’nin 2020 bölgesel hedef ve stratejileri belirlendi!

Knauf Türkiye Genel Müdürü Ali Türker ve 20’yi aşkın bayinin katıldığı çalıştayda Knauf Türkiye’nin 2020 bölgesel hedef ve stratejileri belirlendi. 

20’yi aşkın bayinin ve Knauf Türkiye Genel Müdürü Ali Türker’in katılım sağladığı toplantıda, markanın hem ulusal hem de uluslararası orta ve uzun vadeli stratejileri ile bölgesel hedefleri konuşuldu. Knauf Türkiye’nin 2019 yılı analizinin, artan üretim faaliyetlerinin ve inovasyon stratejilerinin de gündeme getirildiği çalıştay, katılım sağlayan tüm paydaşları tarafından verimli bir idrak, farkındalık ve motivasyon süreci olarak değerlendirildi.

“Üstün hizmet kalitesinin bir misyon olarak izini sürüyoruz”

Knauf Türkiye Genel Müdürü Ali Türker, toplantıda global bir marka olmanın sorumluluğuyla hedef ve stratejilerini belirlediklerini ifade ederken, üstün hizmet kalitesinin de izini sürdüklerinin altını çizdi. Türker, Knauf’un Türk inşaat sektörüne bütünsel değerlerler kazandırdığını ve Knauf’un analiz, Ar-Ge ve inovasyon segmentlerindeki aksiyonlarıyla marka gücünü her geçen gün daha fazla ortaya koyduğunu belirtti. Tüm gün süren çalıştayda markanın 2020 yılı hedef ve stratejileri için tüm bayilerin görüş ve önerilerini de alındı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.