Yakıt Maliyetlerini İndirdi, Ödül Aldı

Yakıt Maliyetlerini İndirdi, Ödül Aldı

Challenge Day’de finale kalan 11 girişimci arasından yeni nesil rota optimizasyonu çözümü sunan ve yakıt maliyetlerini yüzde 20’ye yakın azaltan Optiyol birinci oldu.

MediaMarktSaturn Perakende Grubu COO’su ve MediaMarkt Türkiye CEO’su Yenal Gökyıldırım “Projelerin hayata geçmesinde bir kaldıraç görevi görüyoruz. Geçmiş yılların bazı başarılı girişimcileriyle çalışmalarımızı çoktan hayata geçirdik, bazılarıyla da çalışmalarımız sürüyor.” diye konuştu.

Bugünün inovatif fikirleriyle geleceğin perakende dünyasına yön vermek isteyen MediaMarkt Türkiye, bu amacı doğrultusunda MediaMarkt Startup Challenge projesini 4 yıl önce başlattı. Bu yıl Lenovo Türkiye iş birliği ile gerçekleştirilen yarışma, perakende satış teknolojileri, satış sonrası teknolojiler ve kurumsal dijitalleşme süreçleri alanlarında başvurular geldi. Ağustos ayında başlayan başvuru sürecinin ardından İngiltere’den İsrail’e, Mısır’dan Pakistan’a ve Hollanda’dan ABD’ye dünyanın pek çok ülkesinden başvuru alan MediaMarkt Startup Challenge’ın finali, 22 Ekim Cuma günü Türkiye’nin dijital etkinlik ve sektörel içerik platformu Digital Network Alkaş aracılığıyla gerçekleştirildi.

Kazanan girişimci Optiyol oldu!

Ön elemeyi geçen 11 girişimcinin uzman jüriye sunumlarını yaptığı “Challenge Day”de kazanan girişimci Optiyol oldu. Satış sonrası teknolojiler kategorisinde başvuru yapan, Tuba Yılmaz Gözbaşı ve Uzan Gözbaşı’nın kuruculuğunu üstlendiği Optiyol, perakende ve nakliye firmalarının yakıt ve lojistik maliyetlerini düşürmek için bir algoritma oluşturdu. Yeni nesil rota çözümü olarak da tabir edilen bir B2B uygulaması hazırlayan Optiyol, yakıt maliyetlerinde yüzde 15 – 20 ve sefer sayılarında yüzde 5 – 10 oranlarında azaltırken, zamanında teslimat oranlarında ise yüzde 30’a varan gelişmeler sağlıyor.

1634913647-mmsc-birinci.jpeg

Yarışmada jüri koltuğunda bulunan Lenovo Türkiye Pazarlama ve İletişimden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Banu Soyak işe şunları söyledi: “Globalde ve Türkiye’de teknolojide akıllı dönüşümün öncülüğünü üstlenen Lenovo olarak MediaMarkt ile iş birliği içinde dijitalleşmeyi iş süreçlerine en yaratıcı şekilde katan girişimcileri MediaMarkt Startup Challenge projesiyle tanımaktan büyük mutluluk duyuyoruz. İnovasyona olan bağlılığımızla, bu yıl 4’üncüsü düzenlenen projede yarışan, perakende satış teknolojileri, satış sonrası teknolojiler ve kurumsal dijitalleşme süreçlerine yönelik çözümler üreten tüm girişimcilerin inovatif projelerini tebrik ediyoruz. Yarışmanın birincisi yeni nesil rota optimizasyonu çözümü sunan Optiyol’u ve sırasıyla ikincilik ve üçüncülük ödüllerinin sahibi olan MoEngage ve Qumpara’yı gönülden kutluyoruz. Mediamarkt ile iş birliği yaptığımız MediaMarkt Startup Challenge projesinin geleceğe yön verecek girişimcilere cesaret katacağına inanıyoruz.”

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.