Facebook o uygulamayı satın aldı!

Facebook o uygulamayı satın aldı!

Facebook daha genç kullanıcılar bulmaya çalışıyor, bu yüzden TBH adlı anonim uygulamayı satın aldı. TBH adlı uygulama yalnızca birkaç hafta içinde milyonlarca kez indirildi.

Facebook, gençler arasında oldukça popüler olan anonim uygulama TBH'yi satın aldı. TBH özellikle ABD'li gençlerin arasında kullandıkları popüler bir sosyal medya uygulaması. Geçtiğimiz Ağustos ayında iOS işletim sistemine sahip cihazlarda indirilmeye sunulan uygulama, 9 hafta içinde 4 milyon aktif kullanıcıya ulaştı. TBH üzerinden Ağustos ayından bu yana 1 milyar mesajın gönderildiği belirtiliyor.

Facebook'un TBH'yi şirket bünyesine katmak için kurucularına 100 milyon doların altında bir para ödediği söyleniyor. TBH, Pazartesi günü anlaşmayı açıkladı ve bir Facebook sözcüsü, uygulamanın aktif kalacağını ve kurucularının bunu uygulamaya devam edeceğini doğruladı.


TBH'nin dört yaratıcısı Bier, Erik Hazzard, Kyle Zaragoza ve Nicolas Ducdodon, Facebook’ın Menlo Park merkez bürosuna katıldı. Facebook’un nakit, mühendislik, anti-spam, denetleme ve yerelleştirme kaynaklarıyla uygulamalarını geliştirmeye devam edecekleri belirtildi. 

TBH ekibi konuyla ilgili olarak "Facebook’la bir araya geldiğimizde olumlu etkileşimler yoluyla insanları birbirine bağlama konusunda temel değerlerin birçoğunu paylaştığımızı fark ettik." dedi.  
fft16_mf10068911.jpeg

Peki TBH nedir ve nasıl çalışıyor?

"Dürüst olmak gerekirse" yani "To Be Honest" sözlerinin kısaltmasını isim olarak kullanıyor.  Kullanıcılar isim, soyisim ve okul isimlerini girdikten sonra otomatik olarak uygulamaya dahil oluyorlar. Rehberlerdeki kişileri uygulamaya aktardıktan sonra, rastgele 4 arkadaşıyla birlikte çoktan seçmeli soruları cevaplamaya başlıyorlar. Bu sorular kişilerin diğer arkadaşları tarafından oluşturuluyor. Kullanıcılar sorulara yanıt verebildikleri gibi soru da sorabiliyorlar.

Uygulama, kişilerin kendi aralarında anonim olarak yorum yapmalarını sağlıyor. Erkek kullanıcılar mavi elması temsil ederlerken, kadın kullanıcılar da pembe elması temsil ediyorlar. 

Facebook için motivasyon belirgin: Şirket, bir Facebook mülkünü kullanarak bir sonraki gençlik dalgasını almak istiyor. Gençler daha çok Instagram kullansa da Facebook ve Snapchat de gençler arasında oldukça popüler.

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.