Kemalpaşa Belediyesi 25 taşınmazı satışa çıkardı!

Kemalpaşa Belediyesi 25 taşınmazı satışa çıkardı!

Kemalpaşa Belediyesi, ilçede 25 adet tarla, arsa ve zeytinlik satma kararı aldı. Karar sonrası Başkan Mehmet Türkmen'i eleştiren vatandaşlar, "Günü kurtarma politikasıyla, Kemalpaşa'nın malı satılarak yönetim olmaz" diyerek tepki gösterdi.

Kemalpaşa Belediyesi, ilçede 25 adet tarla, arsa ve zeytinlik satma kararı aldı. İhale yoluyla satışı yapılacak 10 tarla, 11 zeytinli arazi, bağ ve bahçelere ilişkin bilgiler Resmi Gazete’de vitrine çıktı.

İHALE 8 TEMMUZ’DA YAPILACAK

Karara göre belediye, mülkiyetinde bulunan Aşağı Kızılca’da 3 tarla, 1 zeytinli tarla; Bağyurdu Yeni Mahalle’de 1 tarla; Cumalı’da 2 zeytinlik, 1 zeytinli tarla; Dereköy’de 1 bağ; Gökçeyurt’ta 2 tarla; Kamberler’de 1 bağ; Sarılar’da 1 tarla; Sinancılar’da 1 tarla, 1 zeytinli bağ, 1 bahçe; Ulucak M. Kemal Atatürk Mahallesi’nde 1 tarla; Vişneli’de 1 zeytinlik, 4 zeytinli tarla; Yiğitler’de 1 zeytinlik; Akalan’da 2 arsayı satacak.

Taşınmazların satış ihalesi, 8 Temmuz’da Belediye Encümeni huzurunda Kemalpaşa Belediyesi Encümen Toplantı Odası’nda şartnamesine göre yapılacak.

İhaleye katılacak olanların geçici teminat bedellerini 7 Temmuz’a kadar yatırması gerekecek.

resmi-gazete-8.webp

VATANDAŞTAN BAŞKAN TÜRKMEN’E TEPKİ

Belediyenin tarla, arsa ve zeytinlikleri satışa çıkarma kararı ilçede tartışma yarattı. Vatandaşlar, kamuya ait taşınmazların ihale yoluyla elden çıkarılmasına tepki gösterirken, kararın Kemalpaşa’nın geleceği açısından soru işaretleri doğurduğunu savundu.

Başkan Mehmet Türkmen ve belediye ekiplerini eleştiren vatandaşlar, belediyeye ait taşınmazların satışının “çözüm değil, günü kurtarma politikası” olduğunu belirterek, ilçenin değerli arazilerinin elden çıkarılmaması gerektiğini ifade etti.

Satış kararına tepki gösteren yurttaşlar, özellikle tarla, zeytinlik, bağ ve bahçe niteliğindeki taşınmazların satılmasının kabul edilemez olduğunu belirterek, Başkan Türkmen ve belediye yönetiminden kamuoyuna daha açık ve net bir açıklama yapılmasını istedi.

Vatandaşlar, belediye ekiplerinin ilçenin kaynaklarını korumak yerine satış yoluna gitmesini eleştirerek, “Kemalpaşa’nın malı satılarak yönetim olmaz” ifadelerini kullandı.

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.